Yhteystiedot

Ammattilehti.fi
Vironkatu 9, 00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi

Janne Jokela
janne.jokela@ammattilehti.fi
050 412 9030

Taneli Jokela
taneli.jokela@ammattilehti.fi
050 320 8174

Tero Lahtinen
tero.lahtinen@ammattilehti.fi
050 464 7972

Satunnaiset kuvat

LSK täyttää 90 vuotta - uudistaen samalla brändi-ilmeensä

24.06.2020 12:22

LSK.png

LSK on viime aikoina investoinut voimakkaasti kasvuun avaamalla uusia toimipisteitä Suomessa sekä kehittämällä uusia palveluita että nykyistä toimintaa. 

LSK:n logo ja muu visuaalinen identiteetti uudistuvat kokonaisuudessaan. Uusi brändi-ilme on alkanut näkyä vaiheittain markkinointiviestinnässä, verkkosisällöissä, materiaaleissa sekä toimipisteissä kesäkuusta alkaen.

Strategiamme mukaisesti tuotamme teknologiaa palveluna, joka auttaa asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa. Olemme jatkossa yhä enemmän teollisuuden teknologiapalveluiden kokonaistoimittaja. Talotekniikan palveluissa panostamme asennus- ja urakointiliiketoiminnan lisäksi älykkääseen energianhallintaan, uusiutuvaan energiaan sekä näihin liittyviin palveluihin. Tämän kokonaisuuden toimittamisessa haluamme olla paras, toteaa LSK Groupin toimitusjohtaja Perttu Ryynänen

LSK on tunnettu perinteikkäänä ja luotettavana toimijana sähköalalla. Vuosituhannen vaihteesta lähtien yrityksen toiminta on menestyksellisesti laajentunut teollisuuden automaatioratkaisuihin, suunnittelupalveluihin sekä jatkuviin huoltopalveluihin kotimaisissa kohteissa sekä Suomen ulkopuolella. 

Olemme muutosmatkalla, jonka yksi vaihe on yrityksen brändin ja visuaalisen ilmeen uudistaminen. LSK on jo pitkän aikaa ollut yleistä tunnettuuttaan suurempi toimija. Uuden strategiamme myötä on luonteva kohta uudistaa myös brändi-identiteetti ja tulla vahvemmin näkyväksi. Muutos saa uudistumisen tuntumaan henkilöstöllemme ja asiakkaillemme myös konkreettisena brändikokemuksena. Uuden logon muotokielessä on selkeyttä ja digitaalisuutta. Panostamme kuluvan vuoden aikana erityisesti verkkopalveluidemme kehittämiseen, kommentoi markkinointijohtaja Jenni Grandell.

Brändiuudistus edistää ja vauhdittaa osaltaan strategiamme toteuttamista. Kasvu seuraavaan kokoluokkaan edellyttää meiltä esiintymistä sen mukaisesti. Voimme luoda kasvulle myönteisiä odotuksia sekä hyvät esteettiset puitteet. Tehtävänä oli rakentaa LSK:lle brändi-ilme, joka vastaa yrityksen strategiaan sekä viestii uudistuvasta ja vahvasta toimijasta alallaan myös seuraavat 90 vuotta, summaa perheyritys LSK:n hallituksen puheenjohtaja ja pääomistaja Mika Bohm.

LSK:n brändin uudistamisen visuaalisen suunnittelun asiantuntijoina ja toteuttajina ovat toimineet Suuntaus Oy Senior Advisor Jukka Peltonen sekä Art Director Veli-Matti Hilli.

26.06.2020 23:33KATSO 26.6. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia
03.07.2020 23:00KATSO 3.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia
02.07.2020 11:00Vuoden 2019 teollisuustuotannon arvo 93 miljardia euroa
01.07.2020 11:11Suurten yritysten liikevaihto kasvoi toukokuussa edelliskuukaudesta, mutta laski vuodentakaisesta
29.06.2020 11:11Luontoa matkiva pinnoite tekee akuista kestävämpiä ja tehokkaampia
27.06.2020 13:11Suomen lentokenttien matkustajamäärä väheni 98 prosenttia toukokuussa 2020
25.06.2020 11:00Change on the Executive Board of Management of Bosch Rexroth AG
24.06.2020 12:22LSK täyttää 90 vuotta - uudistaen samalla brändi-ilmeensä
23.06.2020 9:12Väitös: Suomen rannikolla saatetaan havaita ukkosrintamien aiheuttamia säätsunameja
22.06.2020 12:22Euroopan maiden kuluttajahinnoissa isoja eroja vuonna 2019

Siirry arkistoon »