Yhteystiedot

Ammattilehti.fi
Vironkatu 9, 00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi

Janne Jokela
janne.jokela@ammattilehti.fi
050 412 9030

Taneli Jokela
taneli.jokela@ammattilehti.fi
050 320 8174

Tero Lahtinen
tero.lahtinen@ammattilehti.fi
050 464 7972

Satunnaiset kuvat

LSK täyttää 90 vuotta - uudistaen samalla brändi-ilmeensä

24.06.2020 12.22

LSK.png

LSK on viime aikoina investoinut voimakkaasti kasvuun avaamalla uusia toimipisteitä Suomessa sekä kehittämällä uusia palveluita että nykyistä toimintaa. 

LSK:n logo ja muu visuaalinen identiteetti uudistuvat kokonaisuudessaan. Uusi brändi-ilme on alkanut näkyä vaiheittain markkinointiviestinnässä, verkkosisällöissä, materiaaleissa sekä toimipisteissä kesäkuusta alkaen.

Strategiamme mukaisesti tuotamme teknologiaa palveluna, joka auttaa asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa. Olemme jatkossa yhä enemmän teollisuuden teknologiapalveluiden kokonaistoimittaja. Talotekniikan palveluissa panostamme asennus- ja urakointiliiketoiminnan lisäksi älykkääseen energianhallintaan, uusiutuvaan energiaan sekä näihin liittyviin palveluihin. Tämän kokonaisuuden toimittamisessa haluamme olla paras, toteaa LSK Groupin toimitusjohtaja Perttu Ryynänen

LSK on tunnettu perinteikkäänä ja luotettavana toimijana sähköalalla. Vuosituhannen vaihteesta lähtien yrityksen toiminta on menestyksellisesti laajentunut teollisuuden automaatioratkaisuihin, suunnittelupalveluihin sekä jatkuviin huoltopalveluihin kotimaisissa kohteissa sekä Suomen ulkopuolella. 

Olemme muutosmatkalla, jonka yksi vaihe on yrityksen brändin ja visuaalisen ilmeen uudistaminen. LSK on jo pitkän aikaa ollut yleistä tunnettuuttaan suurempi toimija. Uuden strategiamme myötä on luonteva kohta uudistaa myös brändi-identiteetti ja tulla vahvemmin näkyväksi. Muutos saa uudistumisen tuntumaan henkilöstöllemme ja asiakkaillemme myös konkreettisena brändikokemuksena. Uuden logon muotokielessä on selkeyttä ja digitaalisuutta. Panostamme kuluvan vuoden aikana erityisesti verkkopalveluidemme kehittämiseen, kommentoi markkinointijohtaja Jenni Grandell.

Brändiuudistus edistää ja vauhdittaa osaltaan strategiamme toteuttamista. Kasvu seuraavaan kokoluokkaan edellyttää meiltä esiintymistä sen mukaisesti. Voimme luoda kasvulle myönteisiä odotuksia sekä hyvät esteettiset puitteet. Tehtävänä oli rakentaa LSK:lle brändi-ilme, joka vastaa yrityksen strategiaan sekä viestii uudistuvasta ja vahvasta toimijasta alallaan myös seuraavat 90 vuotta, summaa perheyritys LSK:n hallituksen puheenjohtaja ja pääomistaja Mika Bohm.

LSK:n brändin uudistamisen visuaalisen suunnittelun asiantuntijoina ja toteuttajina ovat toimineet Suuntaus Oy Senior Advisor Jukka Peltonen sekä Art Director Veli-Matti Hilli.

26.04.2024 21.00KATSO TÄSTÄ 26.4. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
23.04.2024 9.00Kompakti etäisyysanturi jopa 60 metrin mittausetäisyydellä
21.04.2024 11.00Pohjoinen Teollisuus -suurtapahtuma on tiukasti teollisuuden ajan hermoilla
19.04.2024 21.00KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
17.04.2024 11.00Bosch Rexrothin liikevaihto kasvuun vuonna 2023 ? haasteita vuonna 2024
15.04.2024 8.00Merkittävä virstanpylväs automaatioliiketoiminnassa: Valmet lanseeraa uuden sukupolven hajautetun Valmet DNAe -ohjausjärjestelmän
12.04.2024 23.00KATSO TÄSTÄ MANSEN MÖRINÄT LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
09.04.2024 14.00HydSupply hakee osaajia palvelukseensa - katso tästä lisätietoja...
08.04.2024 11.00Sami Jerkku Marine Diesel Finland Oy:n toimitusjohtajaksi
05.04.2024 21.00KATSO TÄSTÄ 5.4. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset

Siirry arkistoon »