Yhteystiedot

Ammattilehti.fi
Vironkatu 9, 00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi

Janne Jokela
janne.jokela@ammattilehti.fi
050 412 9030

Taneli Jokela
taneli.jokela@ammattilehti.fi
050 320 8174

Tero Lahtinen
tero.lahtinen@ammattilehti.fi
050 464 7972

Satunnaiset kuvat

Valmet kehittää kenttäpalvelutoimintojaan investoimalla uuteen digitaaliseen alustaan

08.10.2019 11:11

valmetlogoa.jpg

Valmet investoi uuteen digitaaliseen alustaan, jolla se tukee, tehostaa ja kehittää strategisesti tärkeitä kenttäpalvelujaan. Uusi alusta otetaan käyttöön maailmanlaajuisesti kevään 2020 aikana, ja se korvaa useita nykyisiä alustoja.

Valmetin visiona on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa. Valmet toteuttaa visiotaan muun muassa parantamalla kenttäpalvelujaan tärkeänä osana yhtiön asiakaspalvelua ja -tukea sekä paikallista läsnäoloa. Valmetin kenttäpalvelut koostuvat kunnossapito- ja prosessitukipalveluista sekä vuosiseisokeista ja etätuesta.

”Uusi digitaalinen alusta parantaa entisestään Valmetin kykyä tarjota asiakkailleen maailmanluokan palveluja lisäämällä resurssien läpinäkyvyyttä sekä luomalla etäyhteyksiä kenttäpalvelujen ammattilaisten ja Valmet Performance Center -keskusten välille. Tämä nopeuttaa ja tehostaa palvelujen toimitusta asiakkaiden kohteissa. Pystymme myös ennustamaan palvelujen tarvetta ja neuvomaan niissä entistä paremmin sekä kehittämään yhdessä kunnossapito- ja huoltosuunnitelmia asiakkaidemme laitteille ja prosesseille”, sanoo Valmetin kenttäpalvelujen kasvusta vastaava johtaja Anders Öhrblad

Investointi tukee Valmetin strategiaa tulla kenttäpalvelujen edelläkävijäksi

Investointi on osa Valmetin strategista päätöstä kehittää kenttäpalveluja erityisellä ohjelmalla. Painopiste on uusissa kenttäpalveluissa, huollon kapasiteetin ja saatavuuden parantamisessa, osaamisen kehittämisessä sekä prosessien yhtenäistämisessä. Valmetilla on jo yli 1 100 kenttäpalvelujen ammattilaista, mikä on 11 prosenttia enemmän kuin vuotta aiemmin.

Digitaalisen alustan toimittaa ServiceMax, joka on johtava kenttäpalvelujen hallintaohjelmistojen toimittaja.

”Meille on kunnia olla mukana tukemassa Valmetin visiota kenttäpalvelujen laadukkuudesta. Huolto on strategisesti tärkeää yhtiön pääomavaltaisille asiakkaille”, sanoo ServiceMaxin toimitusjohtaja Neil Barua. ”Kumppanuutemme vahvistaa Valmetin kykyä toimittaa maailmanluokan kenttäpalveluja teollisuudelle. Lisäksi Valmetin huoltohenkilökunta saa käyttöönsä työkaluja, joiden avulla he pystyvät ennustamaan huoltotarpeita entistä paremmin. Kumppanuutemme tukee myös yhteisten kunnossapito- ja huoltosuunnitelmien kehittämistä asiakkaiden laitteille ja prosesseille pitkällä aikavälillä.”

25.09.2020 23:33KATSO TÄSTÄ 25.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia
21.09.2020 13:45Kemppi lanseeraa markkinoille uuden moniprosessihitsausjärjestelmän teolliseen teräksen hitsaukseen
21.09.2020 9:35Suomen kauppalaivastossa yli 1 200 alusta
18.09.2020 23:22KATSO TÄSTÄ 25. JUHLA LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia
16.09.2020 9:00LÄHDE MUKAAN JUONNOLLA TAI MAINOSFILMILLÄ! Ammattilehden Hyviä uutisia! 25-juhlalähetys tulossa nyt perjantaina
15.09.2020 10:00Cargotecin vuoden 2020 kolmas neljännes ennakoitua parempi
14.09.2020 11:00MacGregorille 13 miljoonan euron tilaukset Aasiasta ja Skandinaviasta
14.09.2020 9:12Baltic Tank ruotsalaisomistukseen
13.09.2020 11:11Liikematkailun sujuvuus elintärkeää Suomelle
11.09.2020 23:33KATSO TÄSTÄ 11.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! - mahtava paketti alan tuoreimpia kuulumisia

Siirry arkistoon »