Yhteystiedot

Ammattilehti.fi
Vironkatu 9, 00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi

Janne Jokela
janne.jokela@ammattilehti.fi
050 412 9030

Taneli Jokela
taneli.jokela@ammattilehti.fi
050 320 8174

Tero Lahtinen
tero.lahtinen@ammattilehti.fi
050 464 7972

Satunnaiset kuvat

Valmet kehittää kenttäpalvelutoimintojaan investoimalla uuteen digitaaliseen alustaan

08.10.2019 11:11

valmetlogoa.jpg

Valmet investoi uuteen digitaaliseen alustaan, jolla se tukee, tehostaa ja kehittää strategisesti tärkeitä kenttäpalvelujaan. Uusi alusta otetaan käyttöön maailmanlaajuisesti kevään 2020 aikana, ja se korvaa useita nykyisiä alustoja.

Valmetin visiona on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa. Valmet toteuttaa visiotaan muun muassa parantamalla kenttäpalvelujaan tärkeänä osana yhtiön asiakaspalvelua ja -tukea sekä paikallista läsnäoloa. Valmetin kenttäpalvelut koostuvat kunnossapito- ja prosessitukipalveluista sekä vuosiseisokeista ja etätuesta.

”Uusi digitaalinen alusta parantaa entisestään Valmetin kykyä tarjota asiakkailleen maailmanluokan palveluja lisäämällä resurssien läpinäkyvyyttä sekä luomalla etäyhteyksiä kenttäpalvelujen ammattilaisten ja Valmet Performance Center -keskusten välille. Tämä nopeuttaa ja tehostaa palvelujen toimitusta asiakkaiden kohteissa. Pystymme myös ennustamaan palvelujen tarvetta ja neuvomaan niissä entistä paremmin sekä kehittämään yhdessä kunnossapito- ja huoltosuunnitelmia asiakkaidemme laitteille ja prosesseille”, sanoo Valmetin kenttäpalvelujen kasvusta vastaava johtaja Anders Öhrblad

Investointi tukee Valmetin strategiaa tulla kenttäpalvelujen edelläkävijäksi

Investointi on osa Valmetin strategista päätöstä kehittää kenttäpalveluja erityisellä ohjelmalla. Painopiste on uusissa kenttäpalveluissa, huollon kapasiteetin ja saatavuuden parantamisessa, osaamisen kehittämisessä sekä prosessien yhtenäistämisessä. Valmetilla on jo yli 1 100 kenttäpalvelujen ammattilaista, mikä on 11 prosenttia enemmän kuin vuotta aiemmin.

Digitaalisen alustan toimittaa ServiceMax, joka on johtava kenttäpalvelujen hallintaohjelmistojen toimittaja.

”Meille on kunnia olla mukana tukemassa Valmetin visiota kenttäpalvelujen laadukkuudesta. Huolto on strategisesti tärkeää yhtiön pääomavaltaisille asiakkaille”, sanoo ServiceMaxin toimitusjohtaja Neil Barua. ”Kumppanuutemme vahvistaa Valmetin kykyä toimittaa maailmanluokan kenttäpalveluja teollisuudelle. Lisäksi Valmetin huoltohenkilökunta saa käyttöönsä työkaluja, joiden avulla he pystyvät ennustamaan huoltotarpeita entistä paremmin. Kumppanuutemme tukee myös yhteisten kunnossapito- ja huoltosuunnitelmien kehittämistä asiakkaiden laitteille ja prosesseille pitkällä aikavälillä.”

08.12.2019 15:50Salhydrolle valmistuu uudet toimitilat Nurmijärvelle
08.12.2019 11:11Teknisen Kaupan markkinakatsaus 3Q 2019: Teollisuuden kysyntä kannattelee, odotukset heikentyvät
07.12.2019Fugro awards contract to Bosch Rexroth to fully maintain and further improve Fugro Synergy´s hydraulic equipment
06.12.2019 11:11VTT kehitti selluloosakuidusta valokuidun
05.12.2019 11:00Uudet ISOBUS-yhteensopivat AgPLd-turvaluokitellut ohjaimet traktori- ja työkonesovelluksiin
04.12.2019 15:00ASUS tuo markkinoille ZenBook Duo-kannettavan mullistavalla ScreenPad Plus -kosketusnäytöllä
03.12.2019 12:12Raiha Hydraulicsin verkkosivuilla joulukalenteri missä hyviä tarjouksia hydrauliikka tuotteista
03.12.2019 9:00Yleiskäyttöinen korjausliima-uutuus teollisuuslaitteistojen huoltoon ja korjaukseen
02.12.2019 10:00Specma Oy investoi tulevaisuuteen ostamalla HTR-Hydraulics Oy:n liiketoiminnan
02.12.2019 6:00MacGregorille kahdeksan miljoonan euron tilaukset satama- ja laivastohankkeista Euroopassa 

Siirry arkistoon »