Yhteystiedot

Ammattilehti.fi
Vironkatu 9, 00170 Helsinki
www.ammattilehti.fi

Janne Jokela
janne.jokela@ammattilehti.fi
050 412 9030

Taneli Jokela
taneli.jokela@ammattilehti.fi
050 320 8174

Tero Lahtinen
tero.lahtinen@ammattilehti.fi
050 464 7972

Satunnaiset kuvat

Valmet kehittää kenttäpalvelutoimintojaan investoimalla uuteen digitaaliseen alustaan

08.10.2019 11:11

valmetlogoa.jpg

Valmet investoi uuteen digitaaliseen alustaan, jolla se tukee, tehostaa ja kehittää strategisesti tärkeitä kenttäpalvelujaan. Uusi alusta otetaan käyttöön maailmanlaajuisesti kevään 2020 aikana, ja se korvaa useita nykyisiä alustoja.

Valmetin visiona on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa. Valmet toteuttaa visiotaan muun muassa parantamalla kenttäpalvelujaan tärkeänä osana yhtiön asiakaspalvelua ja -tukea sekä paikallista läsnäoloa. Valmetin kenttäpalvelut koostuvat kunnossapito- ja prosessitukipalveluista sekä vuosiseisokeista ja etätuesta.

”Uusi digitaalinen alusta parantaa entisestään Valmetin kykyä tarjota asiakkailleen maailmanluokan palveluja lisäämällä resurssien läpinäkyvyyttä sekä luomalla etäyhteyksiä kenttäpalvelujen ammattilaisten ja Valmet Performance Center -keskusten välille. Tämä nopeuttaa ja tehostaa palvelujen toimitusta asiakkaiden kohteissa. Pystymme myös ennustamaan palvelujen tarvetta ja neuvomaan niissä entistä paremmin sekä kehittämään yhdessä kunnossapito- ja huoltosuunnitelmia asiakkaidemme laitteille ja prosesseille”, sanoo Valmetin kenttäpalvelujen kasvusta vastaava johtaja Anders Öhrblad

Investointi tukee Valmetin strategiaa tulla kenttäpalvelujen edelläkävijäksi

Investointi on osa Valmetin strategista päätöstä kehittää kenttäpalveluja erityisellä ohjelmalla. Painopiste on uusissa kenttäpalveluissa, huollon kapasiteetin ja saatavuuden parantamisessa, osaamisen kehittämisessä sekä prosessien yhtenäistämisessä. Valmetilla on jo yli 1 100 kenttäpalvelujen ammattilaista, mikä on 11 prosenttia enemmän kuin vuotta aiemmin.

Digitaalisen alustan toimittaa ServiceMax, joka on johtava kenttäpalvelujen hallintaohjelmistojen toimittaja.

”Meille on kunnia olla mukana tukemassa Valmetin visiota kenttäpalvelujen laadukkuudesta. Huolto on strategisesti tärkeää yhtiön pääomavaltaisille asiakkaille”, sanoo ServiceMaxin toimitusjohtaja Neil Barua. ”Kumppanuutemme vahvistaa Valmetin kykyä toimittaa maailmanluokan kenttäpalveluja teollisuudelle. Lisäksi Valmetin huoltohenkilökunta saa käyttöönsä työkaluja, joiden avulla he pystyvät ennustamaan huoltotarpeita entistä paremmin. Kumppanuutemme tukee myös yhteisten kunnossapito- ja huoltosuunnitelmien kehittämistä asiakkaiden laitteille ja prosesseille pitkällä aikavälillä.”

19.02.2020 8:11Arto Laine aloitti Key Account Managerina Metal Workilla
18.02.2020 11:11HYDAC hakee palvelukseensa suunnittelijaa
17.02.2020 13:01Valmet toimittaa uuden haihduttamon Century Pulp and Paperille Intiaan
16.02.2020 12:11More flexibility and usability for mobile robots
15.02.2020 14:11Manuli Rubber Industries and RYCO combination to result in a new market leader
14.02.2020 14:33Teollisuuden liikevaihto kasvoi joulukuussa 6,7 prosenttia
13.02.2020 13:11Parker Hannifin launches new series of easy-to-use Push Button self-venting compressed air safety couplers
12.02.2020 13:11HydraSpecma Oy etsii työntekijää Pirkkalan myymälään
11.02.2020 11:33Kiertotalouden yhteislaboratorio avautui Otaniemessä
10.02.2020 10:01Teollisuuden uudet tilaukset kasvoivat joulukuussa kolmanneksella vuodentakaisesta

Siirry arkistoon »