AEL - Ammattiosaamisen Oxford06.11.2016 9.00
AEL julisti itsensä Ammattiosaamisen Oxfordiksi. Uudella värikkäällä sloganilla halutaan vahvistaa mielikuvaa yhtenä Suomen arvostetuimmista koulutuslaitoksista ja halutuimpana ammattiosaamisen edistäjänä. Uusi brändilupaus on osa laajempaa brändiuudistusta, joka laajenee vaiheittain kaikkeen AEL:n viestintään ja markkinointiin. - Lupaus AEL:stä ammattiosaamisen Oxfordina ei ole tuulesta temmattu, vaan pohjautuu tutkittuun tietoon. AEL on suomalaisten koulutuslaitosten brändejä mittaavissa tutkimuksissa sijoittunut kärkipäähän jo muutaman vuoden ajan, ja nyt jättänyt taakseen muut alan toimijat. Niinpä päätimme virallistaa lupauksemme, kertoo AEL:n toimitusjohtaja Kari Juntunen. AEL lanseerasi uuden brändilupauksen kahdella humoristisella verkkovideolla. Sosiaalisessa mediassa leviävissä videoissa hajamielinen brittiprofessori kummastelee tapaamansa suomalaisen asiantuntijan osaamista akateemisin sanankääntein, ja yrittää muistaa mistä opinahjosta tämä valmistuikaan. |