Välitön tuki virtuaalitodellisuuden avulla09.05.2016 18.00
Aika on rahaa - nopeaa apua tarvitaan, etenkin kun kyseessä on vikadiagnosointi ja sen aiheuttamat jatkotoimenpiteet. Hägglunds InSight Live-palvelulla Bosch Rexroth tuottaa operaattoreille ratkaisun, joka mahdollistaa etätuen kunnossapitohenkilöille kaikkialla maailmassa. Hägglunds InSight- työkalu helpottaa välittömän tuen antamisen virtuaalitodellisuuden kautta. Tarvitaan vain alkeellinen internet-yhteys ja älypuhelin, tabletti tai kannettava tietokone, jonka kautta Rexrothin tuote- ja sovellusasiantuntijat voivat antaa suoraa tukea asiakkaalle. InSight Live käyttöliittymä on suunniteltu toimivaksi rajoitetulla kaistanleveydellä ja langattomalla yhteydellä, mutta se voi taata tehokkaan reaaliaikaisen tuen virtuaalitodellisuuden välityksellä. Asiakkaat voivat ottaa yhteyttä Bosch Rexrothin huolto-organisaatioon sovelluksen kautta, kun he tarvitsevat tukea koneen äärellä. Sovellus muodostaa välittömästi ääni/kuvayhteyden oikealle tuote- tai järjestelmäasiantuntijalle. Asiantuntijat ovat käytettävissä huoltosopimuksessa määritellyllä tavalla Hägglundsin suurimomenttisten hydraulikäyttöjen osalta. Asiantuntijat näkevät kaiken minkä asiakkaatkin näkevät ja vastineeksi he voivat älykkään käyttöliittymän avulla asettaa kuvan päälle käsiään, työkaluja, kuvia tai taulukkoja avustamaan koneen äärellä työskentelevää huoltohenkilöä.Tällä tavalla asiantuntijat voivat opastaa asiakkaalle mistä tarvittava tieto löytyy ja opastaa häntä diagnosoinnissa ja ratkaisun löytämisessä. Erityisesti syrjäseudulla diagnosointi ja oikeanlainen huoltotoimenpide voidaan suorittaa nopeasti, mikä alentaa huoltokuluja ja seisokkiaikaa. Hägglunds InSight Live on huoltotyökalu, joka on suunniteltu erityisesti alentamaan asiakkaan riskiä ja kokonaiskustannuksia. |